Online help

Op onze servicedesk krijgen we ongeveer 1200 vragen per maand binnen. Een kwart tot soms de helft van deze vragen komen van de gebruikers van Vabi EPA. De inhoud van deze vragen is divers. Dit kan gaan van problemen met de installatie tot vragen over de uitkomst of inhoudelijke vragen over de NTA. Vaak lukt het om alle vragen binnen 48 uur te beantwoorden, maar het kan zijn dat door drukte het antwoord wat langer op zich laat wachten. Daarom proberen we ook om de online help en FAQ op onze supportpagina zo goed mogelijk up-to-date te houden, zodat veel antwoorden ook daar terug te vinden zijn.  

De online help is opgebouwd volgens de onderdelen en invoervelden die je terugvindt in Vabi EPA. Hierdoor is het mogelijk om snel de antwoorden te vinden over het invoerveld waar je even de bedoeling van bent vergeten. Om dit nog eenvoudiger te maken, is hier ook een snelkoppeling naar in Vabi EPA zelf. Dit is het vraagteken dat rechts bovenaan het scherm staat:  

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Gerelateerde artikelen

16 april 2024
Nieuwe manier van inloggen voor Vabi software

Graag willen we je op de hoogte stellen van de ontwikkelingen, rondom ons nieuwe Vabi klantportaal – het Vabi platform – die momenteel plaatsvinden....

25 maart 2024
Maatwerkadvies gebruiken voor de investeringssubsidie DUMAVA

Is jouw vastgoed in Nederland eigendom van een maatschappelijke instelling? Dan kan je in aanmerking komen voor subsidie voor het verduurzamen van het maatschappelijk...

21 maart 2024
WWS-veranderingen door Wet betaalbare huur

De Tweede Kamer zal de komende tijd het wetsvoorstel betaalbare huur van minister Hugo de Jonge van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening bespreken. Het doel...