Online help

Op onze servicedesk krijgen we ongeveer 1200 vragen per maand binnen. Een kwart tot soms de helft van deze vragen komen van de gebruikers van Vabi EPA. De inhoud van deze vragen is divers. Dit kan gaan van problemen met de installatie tot vragen over de uitkomst of inhoudelijke vragen over de NTA. Vaak lukt het om alle vragen binnen 48 uur te beantwoorden, maar het kan zijn dat door drukte het antwoord wat langer op zich laat wachten. Daarom proberen we ook om de online help en FAQ op onze supportpagina zo goed mogelijk up-to-date te houden, zodat veel antwoorden ook daar terug te vinden zijn.  

De online help is opgebouwd volgens de onderdelen en invoervelden die je terugvindt in Vabi EPA. Hierdoor is het mogelijk om snel de antwoorden te vinden over het invoerveld waar je even de bedoeling van bent vergeten. Om dit nog eenvoudiger te maken, is hier ook een snelkoppeling naar in Vabi EPA zelf. Dit is het vraagteken dat rechts bovenaan het scherm staat:  

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Gerelateerde artikelen

24 november 2023
Toekomstbestendig renoveren met de renovatiestandaard

We zijn inmiddels enige tijd op weg met de BENG eisen voor nieuwbouw, maar ook bestaande bouw zal zijn steentje moeten bijdragen om de...

23 november 2023
Sturen op CO₂ met Vabi

Als markt ontwikkelen we de laatste jaren ontzettend hard op gebied van duurzaamheid. De discussie wordt gedurende jaren gevoerd over wat duurzaamheid nou eigenlijk...

23 november 2023
Maatregelen maken volgens de isolatiestandaard

In de vastgoedmarkt zijn we veelal bezig met duurzaamheid. Om op een toekomstbestendige manier een verduurzaming uit te voeren is de isolatiestandaard in het...