Hoe beoordelen gebruikers Vabi?

review vabi, beoordeling vabi

Delft, 13 februari 2018 – In december 2017 hebben 130 klanten deelgenomen aan ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek. Uit ons onderzoek is gebleken dat klanten ons gemiddeld een 7,6 geven.

De servicedesk is een onderdeel van onze service waar we dit jaar veel aandacht aan hebben gegeven. Dit is ook duidelijk te zien in de beoordeling van ons onderzoek: klanten hebben ons gemiddeld een 8,1 gegeven! Hier zijn wij zeer trots op en wij zullen hard blijven werken om een uitstekende service te blijven geven.

Een paar van de belangrijkste redenen waarom gebruikers voor Vabi kiezen:

  • Vabi is de standaard in de markt
  • Kwalitatief, gebruiksvriendelijk en betrouwbaar programma
  • Klant vraagt er om, deel van bestek

Hoe onderscheiden wij ons volgens onze gebruikers ten opzichte van onze concurrenten:

  • Gebruiksgemak, eenvoudig te gebruiken en begrijpelijk
  • Vabi luistert naar de gebruiker
  • Mogelijkheden & kwaliteit van de software
  • Ondersteuning van de servicedesk
  • Loopt voorop, volgt ontwikkelingen en is actueel

Verbeterpunten

Naast de complimenten is er ook ruimte voor waardevolle verbeterpunten die wij net zo graag ontvangen. De verbeterpunten zijn voor ons zeer belangrijk. Zo kunnen wij bepalen welke onderwerpen de meeste prioriteit hebben voor onze gebruikers.

Wij zijn zeer tevreden met de beoordeling en willen iedereen bedanken die mee heeft gedaan met ons klanttevredenheidsonderzoek.

Wil jij de volgende keer mee doen met ons klanttevredenheidsonderzoek? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief >

Gerelateerde artikelen

16 november 2023
Vabi komt met de module Daglichtfactor

Met de nieuwe normen NEN-EN 17037 en NPR 4057 die de berekening volgens NEN 2057 vervangen, wordt het gebruik van hoogwaardige software cruciaal voor...

16 november 2023
Release Vabi Uniforme Omgeving 11.61

Eind vorige maand is de 11.61 versie van UO gereleaset. In deze versie zijn diverse verbeteringen doorgevoerd. Naast een uitgebreidere data-uitwisseling met IFC, kun...

15 november 2023
Vraag het aan Esther: Deze week gaat het over foutmeldingen in Vabi Elements

Veel van de vragen op de servicedesk hebben betrekking op meldingen die door Vabi Elements gegenereerd worden. Ook als de berekening wel is geslaagd...