Het Vabi klantportaal is een portaal waar je onder andere de laatste versie van Vabi Elements kunt downloaden. Wist je ook dat je hier alle gebruikers kunt beheren? Wil jij weten hoe je nieuwe gebruikers kan toevoegen of gebruikers kan verwijderen?
Let op: alleen de technische contactpersoon kan de gebruikers beheren. Bij het beheer van gebruikers is het mogelijk om extra gebruikers aan te maken. Hierdoor kunnen meerdere mensen in het bedrijf met hun eigen gegevens inloggen om Elements te activeren.
Met de knop ‘nieuwe gebruiker’ kun je gebruikers toevoegen en met het kruisje kun je gebruikers verwijderen. De verwijderde gebruikers hebben dan geen toegang tot het klantportaal, kunnen geen licenties meer downloaden en geen nieuwe activaties in Elements uitvoeren. N.B. met het verwijderen van een gebruiker wordt een werkplek niet gedeactiveerd. Deactiveren kan alleen door de software via ‘unins000.exe’ te verwijderen en deactiveren te bevestigen.
Afhankelijk van de licenties die jullie hebben, kun je per gebruiker op geven welke mogelijkheden deze heeft:
Heb je nog vragen over het aanmaken van gebruikers, neem dan contact op met onze Service & Support.