De migratie naar het nieuwe Vabi Platform staat voor de deur. Deze belangrijke stap verbetert ons huidige klantportaal en vereenvoudigt het beheer van je licenties. In dit artikel vind je alles wat je moet weten over dit proces en wat er voor je verandert.
Waarom het Vabi Platform?
Het Vabi Platform – app.vabi.nl – wordt de centrale onlineoplossing van Vabi. Dit platform vervangt het huidige Vabi Klantportaal. In de nieuwe situatie log je eenvoudig in vanuit de software met een persoonlijk account. Hierdoor is het niet langer nodig om licentiebestanden te downloaden en te activeren. Alle informatie over jouw organisatie, gebruikers en licenties is op één plek beschikbaar, gekoppeld aan je persoonlijke Vabi-account. Dit zorgt voor een overzichtelijker en efficiënter beheer. Dankzij moderne technologie kunnen we je data beter beveiligen, sneller verbeteringen doorvoeren en eenvoudiger ondersteuning bieden. Bovendien zorgt de verbeterde integratie met onze webshop en het administratiesysteem ervoor dat bestellingen automatisch worden verwerkt, zodat je direct aan de slag kunt met je nieuwe modules en licenties.
Wat verandert er voor jou als gebruiker?
Elke gebruiker zal in de toekomst inloggen met een persoonlijk account. De nieuwe inlogmethode wordt geleidelijk geïntroduceerd, beginnend met de gebruikers van Vabi EPA, Vabi UO en Vabi Elements. Gebruikers van Vabi Assets Energie zullen later volgen.Je maakt de overstap pas wanneer de contactpersoon van jouw organisatie een e-mail van ons ontvangt met alle benodigde informatie, een account aanmaakt en je persoonlijk uitnodigt. Het activeren van je account duurt slechts enkele minuten, en we hebben ons best gedaan om het proces zo eenvoudig mogelijk te maken. Na het activeren van je account kun je deze direct gebruiken om in te loggen in de Vabi-software. De overgang heeft verder geen invloed op je huidige gebruik van Vabi.
Nieuwsgierig?
Ben je nieuwsgierig naar het Vabi Platform en de migratie? Neem alvast een kijkje op onze supportpagina om een indruk te krijgen van de online omgeving. Hier vind je ook een uitgebreide toelichting op de verschillende stappen van de migratie. Voor vragen voor, tijdens en na de migratie kun je altijd contact opnemen met ons supportteam via epa@vabi.nl , uo@vabi.nl of elements@vabi.nl.