Online help

Op onze servicedesk krijgen we ongeveer 1200 vragen per maand binnen. Een kwart tot soms de helft van deze vragen komen van de gebruikers van Vabi EPA. De inhoud van deze vragen is divers. Dit kan gaan van problemen met de installatie tot vragen over de uitkomst of inhoudelijke vragen over de NTA. Vaak lukt het om alle vragen binnen 48 uur te beantwoorden, maar het kan zijn dat door drukte het antwoord wat langer op zich laat wachten. Daarom proberen we ook om de online help en FAQ op onze supportpagina zo goed mogelijk up-to-date te houden, zodat veel antwoorden ook daar terug te vinden zijn.  

De online help is opgebouwd volgens de onderdelen en invoervelden die je terugvindt in Vabi EPA. Hierdoor is het mogelijk om snel de antwoorden te vinden over het invoerveld waar je even de bedoeling van bent vergeten. Om dit nog eenvoudiger te maken, is hier ook een snelkoppeling naar in Vabi EPA zelf. Dit is het vraagteken dat rechts bovenaan het scherm staat:  

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Gerelateerde artikelen

01 mei 2024
WWS punten importeren

De module “Energie & WWS” is een aanvulling op het programma Vabi “Beheer & Analyse” en “Energie & CO2 beleid”. Met deze module is...

29 april 2024
Nieuwe EPV-regeling in Vabi Assets Energie

Vanaf 1 januari 2024 kan er voor de bepaling van de energieprestatievergoeding (EPV) voor nieuwe en gerenoveerde woningen, alleen maar gebruik gemaakt worden van...

26 april 2024
Nationale Prestatieafspraken: versnelde verduurzaming

In de zomer van 2022 zijn de Nationale Prestatieafspraken (NPA) vastgesteld. Hierin zijn afspraken gemaakt tussen het Rijk, VNG, Aedes en de Woonbond met...